top of page

שמלת כלה לריקודים - איך להרגיש נוח עם שמלת הכלה שלך מבלי לוותר על הגלאם

עודכן: 4 בינו׳ 2022

יש משפט ידוע ברוסית שאומר - יופי דורש הקרבה.

המשפט הנ״ל לא תקף לגבי שמלת כלה לריקודים שאני מעצבת ותופרת - אני דואגת שתיראי יפהיפיה עם המון גלאם בזמן שאת רוקדת ונהנית בשמלת כלה לריקודים שמתאימה לך בול!


את יכולה לרקוד ולהנות עם הרבה גלאם ביום שלך מבלי לסבול עם שמלת כלה לריקודים בעיצובי!


שמלת כלה לריקודים זה הטרנד החדש


ביום הגדול שלי, שהיה לפני כ- 30 שנה, הייתה לי שמלת כלה עם שרוולים נפוחים שהיו אז באופנה. החצאית הייתה מורכבת מכמה שכבות טובות - לא בדיוק שמלת כלה לריקודים! בתקופה ההיא עוד לא הגיע הטרנד הכל כך נפוץ היום של תפירת שמלת כלה נוספת לחתונה - שמלת כלה לריקודים.

היום, שמלות כלה לקבלת הפנים, לחופה או לצילומים נעשות רק יותר מפוארות, יותר יוקרתיות, עם חצאיות סינדרלה שכוללות המון שכבות, והרבה מהן עם המחוכים שחוזרים לאופנה ובגדול. לכן, האופציה של תפירת שמלת כלה נוספת, שמלת כלה לריקודים, הופכת להיות יותר ויותר רלוונטית היום. כשאת רוכשת שמלת כלה לריקודים, את יכולה לבחור שהיא תהיה קצרה יותר, פשוטה יותר ועדינה - והיא אפילו לא חייבת להיות לבנה!



הייתה לי שמלת כלה עם שרוולים נפוחים שהיו אז באופנה וחצאית עם כמה שכבות טובות - לא בדיוק שמלת כלה לריקודים!

איך יצרתי שמלת כלה סטרפלס שמתאימה לריקודים?


ספיר, אחת הכלות שלי, רצתה שמלת סטרפלס לריקודים וזרמתי עם הבחירה שלה, למרות שהרבה פעמים סטרפלס זה בדרך כלל בחירה פחות נוחה עבור שמלת כלה לריקודים. התאמתי לה שמלת כלה לריקודים שהייתה קצרה כדי שהרגליים שלה יוכלו לנוע כיף ובחופשיות, ועיצוב א-סימטרי באזור הכתפיים. מדדתי ותפרתי באופן מדויק למידותיה של ספיר שמלת כלה לריקודים ושמתי גומי לאורך כל קו המתאר של החלק העליון של השמלה, כדי שבכל תזוזה שלה, השמלה תישאר יציבה ולא תנוע לאף כיוון. במהלך תהליך המדידות, ספיר עדיין חששה מהאפשרות ששמלת הכלה לריקודים עלולה לזוז, אז בחרנו להוסיף כתפייה דקה שתשמש כאקסטרה הגנה עבורה. ביום שאחרי החתונה היא שלחה לי הודעה על כמה מחמאות היא קיבלה על השמלת כלה לריקודים שלה וסיפרה לי שבסוף היא בכלל לא השתמשה בכתפייה שהוספתי. מסתבר שהיא הרגישה מספיק בטוחה - השמלה ישבה מושלם ולא זזה מילימטר!


short wedding dress
ספיר בשמלת כלה לריקודים שהיא שמלת סטרפלס עם כתפיה אחת

שמלת כלה לריקודים רוקסי - להרגיש כמו רקדנית בסרט הוליוודי


שמלת כלה רוקסי מהקולקציה האורבנית שלי היא הבחירה המושלמת כשמלת כלה לריקודים, בהשראת הסרט 'שיקגו' שבה וילמה ורוקסי מפזזות בשמלות פרנזים נוצצות בסצנת הסיום עם שואו מטורף. בשמלת הכלה לריקודים רוקסי, הפרנזים נעים לכל הכיוונים כשאת זזה ורוקדת, ומקנים מראה מרשים לתנועות ולסטייל שלך על רחבת הריקודים. הוספתי לשמלת הכלה עצמות (חוטים קשיחים מפלסטיק) שאותן לא מרגישים כדי שיחזיקו את בד התחרה כמו שצריך ולא יפריעו בזמן תנועות הריקוד. החצאית של שמלת כלה לריקודים רוקסי צמודה לגוף בשביל המראה הסקסי, אך עדיין מספיק חופשייה באזור הירכיים כדי לא להגביל אותך באף צעד ריקוד.


הפרנזים נעים לכל הכיוונים כשאת זזה ורוקדת בשמלת כלה לריקודים רוקסי


החצאית של שמלת כלה לריקודים רוקסי צמודה לגוף בשביל המראה הסקסי,ועדיין מספיק חופשייה כדי לא להגביל אותך בריקוד

אנה הדוגמנית הממהמת שלי הרגישה כל כך בנוח בשמלה, שהיא התחילה לרקוד באופן ספונטני


שמלת כלה לריקודים טיפאני - לרקוד עם הילה מסביבך


שמלת כלה טיפאני מהקולקציה האורבנית שלי היא גם שמלת כלה מאוד נוחה שמתאימה בתור שמלת כלה לריקודים, ועדיין יש בה עדינות, יופי וגלאם שחשוב שיהיה בכל שמלת כלה. יש לה מחשוף עמוק וסקסי שמאובטח היטב בעזרת רשת שקופה ועדינה שלא רואים, ובנוסף מחשוף גב עמוק שמאובטח על ידי בגד גוף מתחת לשמלה. כל אלה מוודאים ששמלת כלה לריקודים טיפאני לא זזה באף תנועה שלך. לחצאית יש נפח עדין שיצרתי בעזרת בד טול משי, כאשר בכל סיבוב החצאית עפה ונפתחת ויוצרת הילה סביבך. השכבה עליונה של השמלה היא דקה ושקופה והשכבה התחתונה היא אטומה ונוצצת, מה שמקנה לשמלת כלה לריקודים טיפאני את הספארקל העדין שמודגש יותר בשעות הערב בתאורת אולם.


בכל סיבוב החצאית של שמלת כלה לריקודים טיפאני עפה ונפתחת ויוצרת הילה סביבך

לשמלת כלה לריקודים טיפאני יש ספארקל עדין שמודגש יותר בשעות הערב בתאורת אולם

שמלת כלה לריקודים ליאנה - שיקיות ונוחות

שמלת כלה לריקודים ליאנה מורכבת משני חלקים - קרופ טופ עדין עם תחרה ואבנים, וחצאית מקסי א-סימטרית קלילה עם קפלים שכיף לרקוד בה. שמלת כלה ליאנה היא שמלה מרשימה לחופה ולקבלת הפנים, ובנוסף היא נוחה מאוד כך שאין בעיה לרקוד בה (אפילו מומלץ :). בכל זאת את רוצה חצאית קצרה יותר לריקודים? אין בעיה, אפשר להחליף את החצאית בקלות ויש לך שמלת כלה חדשה לריקודים. במהלך השנים שלי כמעצבת ותופרת, למדתי שתמיד יש פתרון יצירתי לתפירת שמלה כלה שנראית בדיוק כמו שדמיינת, וגם משמשת כשמלת כלה לריקודים. והכי חשוב שיהיה לך נוח - כי במאה ה-21 אפשר להיות יפה ושיקית מבלי לסבול :)


שמלת כלה לריקודים ליאנה - להיות יפה ושיקית מבלי לסבול


שמלת כלה לריקודים ליאנה - חצאית שכיף להסתובב בה


אוברול -''שמלת כלה לריקודים'' עבור הטום-בויז שבינינו ;)


אם כל החיים שלך הלכת עם מכנסיים וגם בתור ילדה סירבת לשים שמלות, למה שתשני את מנהגך עכשיו? אוברול מהקולקציה האורבנית שלי זה ה-''שמלת כלה לריקודים'' בשבילך, ואולי אפילו לכל האירוע! גם כאן, לא וויתרתי השיק - המכנסיים נפתחים ומתרחבים בהדרגה מלמעלה למטה, מה שנותן לך לזוז בחופשיות וליצור תנועתיות מגניבה בזמן הריקודים. בנוסף, גם כאן יש מחשוף גב עמוק שאיבטחתי על ידי העיצוב שבחרתי לשמלת כלה לריקודים - האוברול סגור יותר בצדדים ומקדימה לעומת הקונטראסט של המחשוף העמוק מאחורה. הטריקים הכי חשובים שלמדתי בעיצוב ותפירה זה לדעת איפה לחשוף ואיפה לסגור לפי הגוף של האישה כדי לוודא שהכל יושב כמו שצריך ולתת תחושת ביטחון ונינוחות כשאת לובשת שמלת כלה לריקודים.




אפשר גם וגם - אל תוותרי על הגלאם!


ממש בא לך מחוך? או חצאית בסגנון סינדרלה? או אולי שרוולי תחרה ארוכים? למרות שאלו סגנונות שפחות מתאימים לרחבת הריקודים, לא חייבים לוותר על העיצוב שאת רוצה! אפשר להוסיף אלמנטים לשמלה כמו שרוולים שאפשר להוריד, עליונית עדינה, או חצאית מתפרקת - וכך את מקבלת שתי שמלות בשמלה אחת. שמלה אלגנטית לחופה, ושמלה כלה נוחה לריקודים שאף אחד לא יצליח לנחש שזאת בעצם אותה שמלה. כתבתי על זה בהרחבה בפוסט אחר בבלוג - את יכולה לקרוא על זה כאן: ''שתי שמלות כלה בשמלה אחת''. בנוסף, אם התקציב זה מה שיותר מטריד אותך, את מוזמנת לקרוא את הפוסט '' איך לחסוך על שמלת הכלה שלך ועדיין להיראות מיליון דולר'', בו אני מסבירה איך לחסוך בתקציב לשמלת הכלה שלך ובכל זאת לצאת עם שמלת כלה לריקודים שנראית בדיוק איך שרצית.



אפשר גם וגם - אל תוותרי על שמלת החלומות שלך!

bottom of page