top of page

כל מה שצריך לדעת כשאת בוחרת תופרת שמלות כלה

עודכן: 7 בפבר׳ 2023

איזו שמלת כלה את רוצה? שמלה צמודה? שמלה עם שובל? אולי שמלה שכולה תחרה? לא משנה איזו שמלת כלה את מדמיינת - #תופרת שמלות כלה תוכל להגשים כל רעיון שעולה ברוחך.

אז יש לך שמלה שחשבת עליה, והחלטת שאת רוצה שיתפרו אותה בדיוק למידות שלך. איך נראה תהליך עיצוב ותפירת השמלה? למה את יכולה לצפות ומה כדאי שתדעי על תהליך עיצוב ותפירת שמלה כשאת מגיעה לתופרת שמלות כלה?



בואי אספר לך על איך זה נראה בסטודיו הביתי שלי:


פגישת ייעוץ ראשונית חינמית כדי להכיר אותך ואת הסגנון שלך


במפגש הראשון שלי איתך נכיר, נפטפט, ותספרי לי על שמלת הכלה שחשבת ליצור. בדרך כלל, בשלב די התחלתי כבר תוציאי את הטלפון הנייד מהכיס ותראי לי שמלת כלה יפהפייה שראית באינסטגרם או בקטלוג שמלות כלה, ותגידי כזאת אני רוצה! לפעמים תמונה של שמלה מהאינסטגרם נראית שונה מבמציאות - אם זה בגלל עריכה בפוטושופת צילום מחמיא, או בחירת דוגמנית שמתאימה לשמלה ולא להפך. כאן אני נכנסת לתמונה כדי להכווין אותך לגבי הסגנון שיתאים ויחמיא לנתונים שלך. אני לא מעתיקה עיצוב קיים אחד לאחד, אלא לוקחת השראה מסגנונות שאהבת כדי ליצור לך שמלה ייחודית שעוצבה במיוחד בשבילך. בסוף המפגש, אחרי שהבנתי ועניתי על כל השאלות והבקשות, נחליט יחד על שמלת כלה שהכי תתאים לך לפי שילוב של הרצון העיצובי שלך, מבנה הגוף שלך ויחד עם הניסיון שלי כמעצבת ותופרת שמלות כלה.


שרטוט שמלת כלה

מדמיון לרעיון, מרעיון לציור


ברגע שהרעיון נוצר, הגיע הזמן לשרטט אותו על הנייר. אני משרטטת לך את שמלת הכלה שתכננו ובישלנו בפגישת הייעוץ, ואז את ממש יכולה לראות איך שמלת הכלה שלך עוברת מהדמיון אל הנייר. כמובן, ניתן לעשות שינויים וליטושים בשרטוט במידת הצורך עד שנגיע לשמלה המיוחלת - וכן היא רק שלך ואין עוד אחת כמותה! אחרי שיש לנו סקיצה של שמלת הכלה שלך לא נשכח בסוף הפגישה לקחת מידות של הגוף כדי שנוכל להתחיל במלאכה מיד עם קניית הבדים.



יום כיף בתל אביב - בחירת הבדים לשמלת הכלה שלך


חלק מהחוויה היא לבחור את הבדים והתחרה לשמלת הכלה בנחלת בנימין. לכל בד יש אופי שונה וצורה שונה שבה הוא גולש על הגוף. ע''פ העיצוב שיצרנו, נבחר את הבדים המתאימים ביותר לשמלת הכלה שלך מבלי להתפשר על איכות, נוחות וכמובן על הרצונות העיצוביים שלך. בתור מעצבת, אני מקבלת הנחה על הבדים וכך אפשר לקנות בד איכותי במחיר משתלם. אופציה נוספת היא שאסע בעצמי לבחור את הבדים לשמלת הכלה שלך. אל תדאגי - נעשה שיחת וידאו תוך כדי קניית הבדים, כדי לוודא שאת אוהבת את הבדים שבחרתי :)


בדי תחרה לשמלות כלה
בדי תחרה מסוגים שונים

שלב היצירה - לשים ולהוריד, לתקן ולהדביק


ועכשיו למכונת התפירה! יש לנו עיצוב, שרטוט, בדים וכעת אני תופרת שמלת כלה מיוחדת במינה עבורך. כמות המדידות משתנה בהתאם לרמת המורכבות של העיצוב ובמידה ויש שינויים כלשהם במהלך תפירת שמלת הכלה, אך תנוע בין 2-6 מדידות. בכל מדידה את תראי איך שמלת הכלה שלך רוקמת עור וגידים. בכל שלבי התהליך, אני מקשיבה לבקשותייך, עושה שינויים במידת הצורך ותופרת שמלת כלה נוחה עבורך, עם העיצוב שהכי מחמיא לך ומאפיין אותך.


מכונת תפירה של תופרת שמלות כלה וערב

ועכשיו בוכות ומתרגשות!


אין יותר מרגש מלראות את החיוך והמבט המאושר שלך ברגע שאת רואה את שמלת הכלה שתמיד רצית, תפורה על גופך בצורה אידאלית.

התהליך שעוברות הכלות שמגיעות אליי דומה אחד למשנהו, עם זאת החוויה שונה והיצירה ייחודית וזה מה שמרגש אותי לעסוק במקצוע תופרת שמלות כלה. לא סתם אני אומרת כל הזמן: כל כלה היא מיוחדת, כל שמלה היא מיוחדת!


אז מה, גם לך עשיתי חשק לבוא ולהיות כלה מיוחדת עם שמלה מיוחדת? 😊


אני רוצה לעצב ולתפור שמלה אצלך! מה העלות של התהליך?

מחירי התפירה שלי הם החל מ-1000 ש״ח בלבד עבור שמלת ערב ו-1500 ש״ח בלבד עבור שמלת כלה. שימי לב כי המחירים לא כוללים בד, ותלויים במורכבות השמלה. ככל שהשמלה מורכבת יותר ודורשת עבודה רבה יותר, כך גם מחיר התפירה יהיה גבוה יותר. איך אפשר לדעת כמה השמלה מורכבת לתפירה? למי שלא עוסקת בתפירה יהיה קשה להבין את העבודה הדרושה בתפירת דגם מסוים של שמלת כלה או שמלת ערב. אם החלטת שאת רוצה לעצב ולתפור אצלי שמלת כלה או שמלת ערב, מוזמנת למלא את הטופס הבא כדי שאחזור אלייך עם הצעת מחיר. אשמח לראות אותך, אולגה :)

bottom of page